ساپورت

بهترین

ساپورت

بهترین

علت و درمان خانگی و گیاهی درد دندان بعد از عصب کشی و پر کردن

درد دندان

درد دندان ,درد دندان عقل,درد دندان عصب کشی شده,درد دندان بعد از عصب کشی,درد دندان بعد از کشیدن,درد دندان پر شده,درد دندان روکش شده,درد دندان بعد از عصب کشی

درد دندان , درد دندان عقل , درد دندان عصب کشی شده , درد دندان بعد از عصب کشی

توضیحاتی در مورد درد دندان

با روش هایی طبیعی و خانگی و استفاده از خیار، پیاز و روغن های گیاهی می توان دردهای دندانی را تسکین داد. کمتر کسی است که حداقل یکبار در عمرش دندان درد را تجربه نکرده باشد. گاهی این دردها به قدری شدید است که مسکن ها هم تسکین دهنده آن نیستند.علاوه بر این در برخی شرایط امکان مراجعه به دندانپزشک وجود ندارد. در این مواقع استفاده از راهکارهای طبیعی وخانگی مثل معجزه عمل کرده و درد دندان رابه سرعت تسکین می دهند.

در این مطلب از سایت جسارت در مورد درد دندان صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

درد دندان و قطره یا شربت های سرفه

قطره یا شربت های سرفه معمولا حاوی مقدار کمی ماده بی حس کننده هستند که در کاهش و از بین بردن درد دندان موثر هستند. کافی است فقط یک یا دو قطره از این داروها را روی دندان ریخته ومعجزه آن را نظاره گر باشید.

درد دندان و پماد ویکس

استفاده از پماد ویکس یک راهکار عجیب اما موثراست. در این روش این پماد را بر روی صورت در ناحیه ای که دندان شما درد می کند همراه با یک حوله راروی آن قرار دهید،حالا بر روی طرفی از صورتتان که درد می کند بخوابید تا سریع تر از آنچه که تصور می کنید درد کاهش یابد.

درد دندان و خیار

یکی از بهترین بی حس کننده ها دندان خیار است. یکبرش ازاین میوه را برروی دندان دردناک خود قرار داده و کاهش درد را بااین مسکن طبیعی تجربه کنید. علاوه بر این، برخی از مواد طبیعی مانند پیاز، سیر، علف گندم، آب نمک و اسفناج نیزدر تسکین درد دندان موثراند.

درد دندان و چای کیسه ای

به منظور کاهش درد دندان یک چای کیسه ای داغ را مستقیم برروی دندانتان قرار دهید. چای به دلیل اسید تانیک در تسکین درد تاثیرگذاراست.

درد دندان و روغن میخک

روغن میخک یکی از محبوبترین درمان های مورد استفاده در طب گیاهی برای کاهش درد دندان است.این روغن به دلیل وجود اوژنول دارای خواص ضد باکتری و بی حس کنندگی است. یک توپ پنبه را در مخلوطی از ¼ قاشق چای خوری روغن زیتون و دو یا سه قطره روغن میخک فرو برده و آن را در روی دندان مورد نظرقرار دهید. در سال های اخیر شرکت های داروسازی قطره میخک را تولید ودر داروخانه ها عرضه کرده اند.

درد دندان و زنجبیل

زنجبیل را به قطعات کوچکتربرش زده و آن را بر روی محل دردناک قرار دهید. به تدریج درد شما با این راهکار تسکین پیدا می‌کند. زنجبیل های باقی مانده را در یخچال قرار داده و برای دفعات بعد از آن ها استفاده کنید.

درد دندان و سرکه سیب

نصف قاشق چای خوری از سرکه سیب را با یک قاشق چای خوری روغن زیره سیاه مخلوط و آن ها را حرارت دهید.سپس این ترکیب را پس از سرد شدن دهان خود را با آن شورید. این ترکیب از التهاب و عفونت جلوگیری می کند.

درد دندان و کمپرس سرد

بهترین راه حل برای از بین بردن درد غیر قابل تحمل ‎ استفاده از کمپرس سرد است. کافی است که روی ناحیه دردناک را کیسه یخ قرار داده و فروکش کردن درد را به سرعت ببینید. توجه داشته باشد بعد از تسکین درد به محض امکان‌پذیرشدن شرایط به دندانپزشک مراجعه کنید زیرا ممکن است دندان شما عفونت کرده و در اثر بی توجهی درنهایت مجبور به کشیدن دندانتان شوید.

بیشتر بخوایند :

سه نما


کودکان در معرض آبسه مغزی هستند

کودکان در معرض آبسه مغزی هستند

- بیماری قلبی از زمان تولد مادرزادی

- مننژیت

- بیماری های طولانی مدت (مزمن) گوش و سینوس میانی

- عفونت دندان و فک

- عفونت های صورت و صورت

آسیب سر یا شکستگی جمجمه

- سیستم ایمنی ضعیف ناشی از مواد مخدر یا شرایط بهداشتی مانند اچ آی وی
علائم آبسه مغزی در کودک

تب

خواب یا آگاهی کمتر از حد نرمال است

افزایش تحریک پذیری

گریه سخت

تغذیه نامناسب

استفراغ پیشگیری کننده

تصرف

علائم در کودکان بزرگتر ممکن است عبارتند از:

تب

شکایت شدید سردرد

تهوع و استفراغ

تغییرات در شخصیت یا رفتار

تغییرات در گفتار

مشکلات رو برو

تصرف
مواد مخدر برای آبسه مغزی

ترکیبی از درمان دارویی با طیف گسترده ای از پوشش های بیماریزا برای باکتری های هوازی و بی هوازی تجویز می شود.

عوامل پیشگیرانه در درمان دارویی عبارتند از:

- در سینوزیت: اوتیت، ماستوئیدیت و مترونیدازول یا آمپی سیلین سولباکتام

- در عفونت دندان: پنی سیلین به همراه مترونیدازول یا آموکسی سیلین-سولباکتام

- در عفونت های ریوی: فینیسیلین به همراه مترونیدازول و سولفونامید (برای عفونت های نوکاردیا)

- در بیماریهای مادرزادی قلبی: نسل سوم سفالوسپورین با مترونیدازول یا آمپی سیلین سولباکتام

- تزریق داروها - ناپیلین یا ونکومایسین به همراه cefepime یا ceftazidime

تروما داخل وریدی - وانکومایسین به همراه نسل سوم سفالوسپورین

عوارض مننژیت در نوزادان و کودکان: نسل سوم سفالوسپورین، آمپی سیلین و وانکومایسین

در نوزادان: نسل سوم سفالوسپورین و آمپی سیلین

در بیماران مبتلا به سرکوب ایمنی حساس یا آسیب پذیر: مترونیدازول، وانکومایسین، سفالوسپورین

به طور کلی، در درمان آبسه مغزی، ونکوکامین ممکن است مورد نیاز باشد. جایگزین وانکومایسین لینزولید، سولفامتوکسازول تیتوموریوم و دیپوتمایسین است.
درمان آبسه مغز با داروهای گیاهی

شاید تنها درمان های گیاهی در درمان آبسه های مغزی موثر نباشند، اما ممکن است در بهبود عملکرد طبیعی بدن به عنوان یک درمان طبیعی موثر باشند. این روش شامل بهبود جریان مایع لنفاوی، سوخت و ساز بدن و گردش خون می شود. هنگامی که این توابع بهبود مییابند، تلاش برای جوانسازی مغز انجام میشود. مطالعات زیادی وجود دارد که تأثیر گیاهان بر ضایعات، صدمات و آبسه ها و عفونت های مغزی را اثبات کرده است. درمان های گیاهی شامل چای سبز، ویتامین E، سبزیجات، میوه ها و دانه های کامل است.
فعالیت در طول آبسه مغز

هنگامی که شما در بیمارستان هستید، باید روی تخت بمانید. پس از 2-3 هفته بهبودی، به اندازه نیروی فیزیکی و احساس خوب خود کار کنید. هنگامی که در بیمارستان، ممکن است لازم باشد تزریق مایعات وریدی انجام دهید. پس از درمان، یک رژیم معمولی و متعادل داشته باشید.

توضیحات التهاب روده بزرگ

توضیحات التهاب روده بزرگ


بیماری التهابی روده (IBD) یک گروه از بیماری هایی است که باعث التهاب روده بزرگ و روده باری می شود. شایع ترین بیماری ها عبارتند از: کولیت زخمی و بیماری کرون. دو بیماری در بعضی موارد مشابه هستند. هر دو بیماری باعث التهاب دیواره روده می شوند. البته، در زمینه های مختلف و عمق التهاب بین این دو بیماری تفاوت های زیادی وجود دارد. شباهت های زیادی در برنامه درمان وجود دارد. یک نکته مهم برای توجه این است که بیماری کرون، علاوه بر اثرات روده بزرگ و روده باریک، می تواند بر دهان، مری، معده و انسداد نیز تاثیر بگذارد. در حالی که کولیت زخمی به طور عمده در روده بزرگ و راست روده تاثیر می گذارد. در این مقاله، ما در مورد سایت شجاع برای التهاب روده صحبت می کنیم. امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.


Image result for ‫توضیحات التهاب روده بزرگ‬‎


التهاب روده بزرگ



بیماری التهابی روده در سال 2013 باعث مرگ 51 هزار نفر در جهان شده و در سال 1990 به 55 هزار نفر مرگ و میر وارد شده است. افزایش بروز بیماری التهابی روده از زمان جنگ جهانی دوم با افزایش مصرف گوشت در سراسر جهان همراه است که ادعا می کند که مصرف پروتئین حیوانی با بیماری التهابی روده همراه است. بیماری التهابی روده در اروپا افزایش یافته است.التهاب روده چیست؟در پزشکی، التهاب روده بزرگ به عنوان تورم و التهاب شناخته شده است که در قسمت های مختلف روده بزرگ (رتروگراد، رکتوم و قرنیه) رخ می دهد.بیماری های روده ایکولیت زخمی و بیماری کرون دو بیماری مزمن ناشی از بیماری روده هستند. این دو بیماری اغلب با هم در یک گروه قرار می گیرند و به عنوان بیماری التهابی روده (IBD) شناخته می شوند، زیرا علائم مشابهی دارند. به طور کلی، بیماری التهابی روده بیماری افراد سفید پوست است که در کشورهای توسعه یافته جهان زندگی می کنند و اغلب در نوجوانان و جوانان تشخیص داده می شود. در مواردی که بیماری کرون و کولیت زخمی به نظر می رسد در خانواده ها دیده می شود، این رابطه همیشه سر راست نیست (از جمله والدین تا کودک). خطر ابتلا به بیماری التهابی روده به طور کلی کم است، به استثنای مواردی که هر دو پدر و مادر با یک بیماری التهابی روده آلوده می شوند.